odist mozes, no bude to iba pre tvoj dobry pocit.
priznam sa, ze neviem co by fungovalo, aby prestali. pokial bude dopyt, tak nemaju dovod zmenit styl komunikacie. videl som statistiky po viacerych podobne otravnych kampaniach. boli vysoko uspesne, zial :(
wow, aj chapem co hovoris. no myslim, ze zidia s tym uz nic nemaju. takto funguje 95% spolocnosti. ludia su iba obnovitelne zdroje a manazment je tlaceny do stale vyssej optimalizacie procesov. je to taky mimovolny proces prezitia. zial. hlavne sa netreba zamestnavat.
takže takto, Zákonom zaviesť maximálny počet opakovaní reklamného spotu počas jednej hodiny...aby mi henta kunda vrieskala ze ma velku (pi.u v hlave akurat) desatkrat za hodinu, tak to je moc. nehovoriac ze chcem hodit ovladac do telky ked to vidim/pocujem dvakrat v jednom reklamnom bloku... esteze tu TV pozeram pramalo
Nuž takže, za túto reklamnú kampaň musel telekom toho roku zaplatiť ťažké prachy. Stavil to psychologický na krátky otrvaný spot, ktorý je odvysielaný každú minútu na každom programe. Cieľom tychto reklám je čo najviac vosjt do povedomia ľudí čím horšie tým lepšie, čim viac sa o tom hovorí medzi ľudmi v negatívnom slova zmysle, tým ma táto reklamná kampaň vačší úspech.
Takéto reklamné kampane sú postanevené na takom to pricípe:
Kratký otravný spot s hlúpym textom
Hlupo sa tvariaci ľudia
A tým že je krátke, tak to ma neskutočne veľa opakovaní.
Proste jednoducho každý si tu reklamu zapametá lebo sa o nej hovorí a piše medzi ľudmi v negatívnom slova zmysle. Na tomto je postavený úspech. Na takých reklamných kampaniach už veľa spoločností profitovali. Napr. pametáte si na otravného zeleného panačíka Alza, ktorý sa zo všadiaľ valil (tv, rádia) odporným škreľavým hlasom (na tom alza postavila svoju popularitu a vyšlo im to) potom možem uviesť ďalší príklad od naších susedov, to bola reklama na XXXLutz trápna reklama s červenou stoličkou a textom ta ta ta a blbo sa tvariacou slečnou (bola vyhlasená za najhorsiu reklamu sveta) a každý kto teraz vidí červenu stoličku vie že je to nábytok XXXLutz to bolo cieľom tejto reklamnej kampane a vyšlo to. Takéto reklamy majú zatiaľ úspech a plnia to čo sa od nich očákava, tak prečo na to nestaviť :) Pretože každý sľubuje nieco pekné príjemné a neviem aké presladené, tento trh je tým presýtený takže sa opalatí staviť na niečo "otravné odporné" a úspešne.
Čiže z toho vyplýva jedno.. čím menej si to budete všímať a riešiť to a písať o tom, tým sa úspech takýchto reklamých kampaní bude znížovať, ale to medzi ľudmi nieje možné lebo to vačšina nepochopila a nikdy nepochopí.
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
staci bojkot firiem co otravuju s reklamami, ked to zacnu ludia robit vo velkom tak snad pochopia, i ked pochybujem
myslite, ze prehlta?
odist mozes, no bude to iba pre tvoj dobry pocit.
priznam sa, ze neviem co by fungovalo, aby prestali. pokial bude dopyt, tak nemaju dovod zmenit styl komunikacie. videl som statistiky po viacerych podobne otravnych kampaniach. boli vysoko uspesne, zial :(
aky je to zido-burzoazny styl podnikania?
wow, aj chapem co hovoris. no myslim, ze zidia s tym uz nic nemaju. takto funguje 95% spolocnosti. ludia su iba obnovitelne zdroje a manazment je tlaceny do stale vyssej optimalizacie procesov. je to taky mimovolny proces prezitia. zial. hlavne sa netreba zamestnavat.
takže takto, Zákonom zaviesť maximálny počet opakovaní reklamného spotu počas jednej hodiny...aby mi henta kunda vrieskala ze ma velku (pi.u v hlave akurat) desatkrat za hodinu, tak to je moc. nehovoriac ze chcem hodit ovladac do telky ked to vidim/pocujem dvakrat v jednom reklamnom bloku... esteze tu TV pozeram pramalo
alebo nie reklamneho spotu, ale jednej spolocnosti, proste raz za hodinu Telekom s jednym spotom a hotovo...
nepoznam, nezijem na slovensku...plis objasnite dajte link
Nuž takže, za túto reklamnú kampaň musel telekom toho roku zaplatiť ťažké prachy. Stavil to psychologický na krátky otrvaný spot, ktorý je odvysielaný každú minútu na každom programe. Cieľom tychto reklám je čo najviac vosjt do povedomia ľudí čím horšie tým lepšie, čim viac sa o tom hovorí medzi ľudmi v negatívnom slova zmysle, tým ma táto reklamná kampaň vačší úspech.
Takéto reklamné kampane sú postanevené na takom to pricípe:
Kratký otravný spot s hlúpym textom
Hlupo sa tvariaci ľudia
A tým že je krátke, tak to ma neskutočne veľa opakovaní.
Proste jednoducho každý si tu reklamu zapametá lebo sa o nej hovorí a piše medzi ľudmi v negatívnom slova zmysle. Na tomto je postavený úspech. Na takých reklamných kampaniach už veľa spoločností profitovali. Napr. pametáte si na otravného zeleného panačíka Alza, ktorý sa zo všadiaľ valil (tv, rádia) odporným škreľavým hlasom (na tom alza postavila svoju popularitu a vyšlo im to) potom možem uviesť ďalší príklad od naších susedov, to bola reklama na XXXLutz trápna reklama s červenou stoličkou a textom ta ta ta a blbo sa tvariacou slečnou (bola vyhlasená za najhorsiu reklamu sveta) a každý kto teraz vidí červenu stoličku vie že je to nábytok XXXLutz to bolo cieľom tejto reklamnej kampane a vyšlo to. Takéto reklamy majú zatiaľ úspech a plnia to čo sa od nich očákava, tak prečo na to nestaviť :) Pretože každý sľubuje nieco pekné príjemné a neviem aké presladené, tento trh je tým presýtený takže sa opalatí staviť na niečo "otravné odporné" a úspešne.
Čiže z toho vyplýva jedno.. čím menej si to budete všímať a riešiť to a písať o tom, tým sa úspech takýchto reklamých kampaní bude znížovať, ale to medzi ľudmi nieje možné lebo to vačšina nepochopila a nikdy nepochopí.